Monday, February 11, 2008

gOT NeW fRIEND fRom Friendster


Friendster..merupakan merupakan suatu website yang membolehkan kita jumpa ramai kawan. Melalui Friendster, kita jumpa kawan lama, kita buli perah idea melalui forum-forum, bincang-bincang,buli cerita kosong, buli jumpa sumandak..tanakwagu..artis dan banyak lagi lah...

Ada yang mungkin berpendapat,.sumber internet tidak boleh dipercayai...so kalau suda macam tu..tentu kawan melalui internet tentu tidak boleh dipercayai ka..tapi mungkin itu hanya andaian saja bah...sebenarnya saya telah menjumpai kawan melalui Friendster...bukan seorang jak...tapi ramai suda bah..sampai kami buat gathering lagi sama2....

Baru-baru ne saya ada jumpa kawan melalui internet bah..friendster juga...lama suda add di friendster tapi mula-mulanya nda berapa rapat..sebab sekadar add jak kan...lepas tu..nama nya dirahsiakan untuk tujuan hak cipta lah..sebab dia ni famos skit..

Baru-baru ne kami ada aktiviti bah..pasal gereja2 punya aktiviti..dia pun mau ikut...saya ok jak..sambil lewa jak saya time tu..sebabnya, sia ingat dia main2 jak..tapi rupa2nya serius plak dia ooo...jadi saya bawa jak lah...

Pertama sekali saya jumpa dia..dia malu2 ne..adei..apa lagi ..saya pun malu labah...lepas tu..Dalam bas kami duduk sama2...maklumlah kawan2 saya yang lain malu kunun sebab nda biasa..saya pun tida biasa bah..mula2 cerita2 biasa lah..biasalah kalau kawan baru jumpa...Teda bahan cerita ne...jadi berpusing-pusing lah otak saya time tu mau cari idea ...saya tanya yang bagus2 lah sebab sya tingu c kawan ne gud boy , alim and jenis yang serius b
ah..so, mesti berhati2 lah mengajukan soalan...
sesampainya kami di tempat aktiviti church tu..kami dapat bilik yang sama..memang saya mau dia satu bilik sama saya sebab saya nda mau dia rasa sumbang dengan kawan2 saya yang lain..nanti tiada urang mau bercerita kunun...

Rupa-rupanya..jenis orang yang nakal2 bah pula dia ne...muka baik tapi nakal bah..baru lah saya tau yang dia ne seorang yang lawak-lawak..jadi apa lagi..saya pun nda malu2 suda lah bercerita...kawan2 saya pun mula rapat suda sama dia...sampai ada kawan-kawan perempuan saya yang jatuh hti sama dia bah..saya diam-diam jak...ha..Aduhai..rupa-rupanya nakal dan lawak pula dia ne.

Yang pasti ..saya gembira butul dapat kenal dia...Gembira time sama-sama..entah bila lah lagi dpt sama2 ne..Pandai pula saya rindu dia..lawak ooo..harap-harap friendship forever lah...
But si dia ne memang best lah..AWESOME...

Perhatian: nama dihrahsiakan untuk tujuan keselamatan...ha..ha..sepa yang terasa??

No comments: