Tuesday, February 5, 2008

Shocked with SMS....BullShitttt....


yesterday...4th February 2008, my buddy send me SMS telling that he was died coz of something... shocked like hell..Coz he is one of my best buddy...The sms was like this

"Untuk makluman anda, Sixtus Pitah Amit yang kita kenal telah pergi meninggalkan kita pada jam 9.00 hari ini atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan.............

..............................

..........................

..........

paling bawah bertulis cam ne...beliau kini bersama-sama dengan angkasawan lain untuk misi ke angkasa lepas dan lelaki Malaysia dan Asia pertama ke angkasa lepas...."


Apa tida takut..sepa mau kehilangan kawan baik kan..walaupun dia ne minta puji sikit tapi amat baik...saya amat terkejut..hati berdebar-debar...saya mula tidak tentu arah...tendang ini lah tendang itu lah...yang pastinya air mata saya keluar suda...nangis macam bebudak kecil...dalam fikiran saya time tu..alaaa...nda sempat sudah minta maaf sama dia...dia pergi buat selamanya...nasib baik saya tidak kasi sebar sama geng-geng yang lain..

SIXTUS!!!!! jangan lagi buat macam ne...Kalaulah sia sakit jantung...ko yang nyasal nanti....kalau kamu mau tingu gambar dia...ok...ada gambar sixtus lagi saya sertakan...

1 comment:

Bambangan @ Ony said...

Ohhh ni pula cerita angkasawan tu, yg pemes d tambunan hari tu... hehehehe kantoi juga ko kan....