Wednesday, July 2, 2008

Ha..ha..Salingan2 jak ne..hehe..

Mau kasi jadi cerita, ada ni saturang tanakwagu, yang baru saja pandai sakap urang putih..perkataan2 yang dia tau...ok never mind, thank you, one, two, three, four five, six, seven dan bye-bye..atukei...

Insan tadau, tu tanakwagu mau cepat kunun mau pigi karaja, sambil bawa beberapa barang la kunun. trus, tiba2 telanggar la dengan saturang urang putih.tejatuh2 la kunun barang2 dia..trus c urang putih pun tulung la dia kunun....

Tanak wagu ; ( inilah peluangku untuk menguji kehebatanku berbahasa inggeris ) dia bilang kunun dalam hati...
Urang Putih ; Oh, I'm sorry
Tanak Wagu ; It's ok, never min. Thank you.
Urang Putih ; Thank you too.
Tanak Wagu; ( hmm..lepas two, mesti three ) thank you three.
Urang Putih; ( hairan ) what for?
Tanak Wagu ; ( four..four hmm five ) thank you five.
Urang Putih ; Are you sick?
Tanak wagu ; ( alamak, lepas sick.. seven pas aku tak tau dah.. mesti mau cabut ) Sambil mengambil barangnya... tanakwagu itu pun berteriak dari jauh .. Thank you seveeen! bye-bye .
Urang Putih ; ( bingung )

2 comments:

Kengkaru Kong said...

Seven..bye bye... macam dia menyanyi lagu Mariah Carey ja tu..ahak ahak!

bosing said...

haha..ya ka kong..hehe