Friday, September 12, 2008

Jokes yang bikin kau tersenyum!!!

Surat untuk kekasih...(putus cinta)
Candy ingin memutuskan perhubungan dengan boyfriend orang putihnya...

Dia tak sanggup bertemu muka, Lalu dia pun mengutus surat...surat tu macam ni bunyinya....hehehehe

Hi,My motive write this letter is to give know you something. I WANT TO CUT CONNECTION US. I have think about this very cook. I know i clap one hand only. Correctly, I have see you and she together at town with my eyes self. You always request apology back back. I don't trust you again!!!My Friend speak you play three wood.

Now i know you correct correct play three wood. so, I break off to pull my body from this love triangle. I know this result i pick is very correct, because you love she very high from me. so, I break off to go far from here. But I always love where also I live....Safe live......
wakakakakakakka

Cerita Lawak Ni... :p
Seorang koboi pulang dari sebuah kota dengan menunggang kudanya melewati gurun. Dia dikejutkan oleh seekor ular yang menghalangi jalannya, lalu si koboi turun dengan pisau di tangannya, ketika ditangkap ular itu untuk dibunuh, si ular berkata:

Si ular : "Jangan bunuh aku daaa... aku adalah fairy"

Si koboi terkejut, dan masih ragu, lalu bertanya,

Si koboi : "Jika ko fairy, apa yang aku nak, akan dikabulkan?"

Si ular : "Jika ko tidak percaya, lepaskan dulu aku dan apa permintaan ko wahai koboi?"

Lalu si koboi melepaskan si ular itu, lalu dia berkata..

Si koboi : "Aku mempunyai 3 permintaan, firstly aku nak wajah aku hensem cam Tom Cruise, yang kedua, badan aku setegap Rambo, yang ketiga "anu" aku sebesar "anu" kuda yang aku tunggangi itu", sambil menunjukkan jari ke kudanya.

Si ular berkata dengan tenang : "Kacang aah, esok ko boleh lihat di cermin apa yang terjadi, sudah ya, aku chow dulu..", kata si ular sambil pergi masuk semak-samun dan menghilang.

Lalu si koboi itu naik kudanya meneruskan perjalanan menuju rumahnya kerana memang hari pun sudah lewat.

Sesampai di rumah, si koboi berdiri di depan cermin dan berkata "Esok kalu tidak ada perubahan siapla! Aku potong kepalamu wahai ularr!", sambil berjalan dia masuk ke bilik dan terus zzzzzz!!!

Besoknya, si koboi bangun pagi-pagi dan terus menuju cermin, dan apa yang terjadi, si koboi terperanjat badak dan berasa gumbira, dilihat wajahnya mirip Tom Cruise sambil senyum bangga..

Kemudian, dia membuka baju melihat badannya sudah berubah dengan otot yang menonjol bak Rambo sambil memperagakannya gaya-gaya bodybuilder..

Teringat permintaan terakhir dia smlm, akhirnya dia membuka seluarnya dan dia terkejut sambil mengguling2kan dirinya dan berteriak: "Tidak. Tidak. Ini tidak mungkin, TIDAAAAAAAAAAAAAAAAK!!!!!!!".

Ternyata dia lupa, dan baru ingat bahawa kuda yang ditungganginya semalam itu adalah kuda betina... ... ..!!!


Cara mau contril malu
a. Jika diketawakan rakan ketika tertidur kat opis hingga meleleh air liur basi... terus bangun separuh sedar dan buat-buat kene sawan sambil keluarkan lagi air liur. Gerenti member korang akan panik dan berenti ketawakan korang.

b. Kalau tersilap menyapa orang yang tak dikenali... teruskan menganggap dia kenalah korang dan bagi dia duit kononnya korang pernah berhutang dengannya. Mesti dia pun mengaku korang kenalannya.

c. Jika ditegur orang kerana zip seluar terbuka... jawab je dengan selamba mengatakan ini adalah gaya berfesyen atau katakan bahawa zip itu rosak sambil berfalsafah 'biar rosak zip, jangan rosak akhlak'.

d. Bercakap sorang diri kerana member ketinggalan kat belakang... teruskan bercakap dan ketawa sambil menyumpah member korang tu sensorang. Tentu orang takkan gelakkan kerana menyangka korang ada masalah mental kronik.

e. Tersilap masuk tandas wanita... buat-buat wajah glabah dan cemas sambil berlakon menyatakan tujuan korang masuk kerana nak mencari isteri atau awek korang yang dah sejam tadi tapi tak keluar-keluar lagik.



tajuk dia: Cara2 Nak Cover Malu...


1. kalo tersepak batu:

Jangan terus bangun, sebaliknyer anda baring dan trus berguling-guling hingga jauh dari perhatian ramai...

lepas tu baru bgn bila takde org nampak..

2. kalo terjatuh beskal:

cepat2 naik beskal anda semula dan jatuhla lagi sehingga berkali-kali supaya org ingat anda saje2 buat lawak...

3. kalo terjatuh tangga:

trus bersilat seolah-olah anda dirasuk atau sedang berlawan dgn makhluk halus...

4. kalo terjatuh dlm longkang:

pungutlah sampah yg ada sambil marah2 dgn suara yg kuat,

pasti org menyangka anda seorang yg amat prihatin terhadap kebersihan...

6. kalo terjatuh di dpn bus stop:

terus buat2 pengsan sehingga ada org membantu anda..

kalo takde..baring trus sampai mlm dan takde org lagi kt bus stop tu...

haa... ni lah masa sesuai utk bangun semula... .

7. kalo jatuh tergelincir kt lantai licin:

tarik la kawan (atau sesiapa yg ada kt sebelah anda) utk jatuh bersama-sama supaya tak lah anda sorang je yg dpt malu... ye tak?...


heheheheeeee

hahahaaaaaa

No comments: